פעילות בגן לאומי הרודיון

טיולים וחוויות מדהימות שמופיעים בגן לאומי הרודיון לקיץ הזה!

ארמון נופש מלכותי

נכון שתמיד חלמתם לעצור את הזמן? רוצים לצאת למסע הרפתקה? אז קדימה למה אתם מחכים, הצטרפו אלינו לסיור מרתק בהרודיון שהתחדש לאחרונה במכלולים חדשים שנפתחו לקהל המבקרים. במהלך הסיור נעבור בתיאטרון ונעלה בגרם המדרגות המפואר אל מסדרון הקשתות המונומנטלי, נעצור בבית המרחץ ובית הכנסת הקדום ונרד לצפות בתערוכה החדשה המוצבת במערכת בורות המים.
שימוש לב-המסלול באתר אינו מונגש וברמת קושי בינונית. מתאים לכל הגילאים.
היכן: פארק (גן לאומי) הרודיון
מתי: בימי שלישי, רביעי חמישי באוגוסט: 17-19.8, 24-26.8, בשעה 17:00 .
ובימי שישי ושבת ביולי אוגוסט, בתאריכים- 2-3.7,9-10.7,16-17.7,23-24.7,30-31.7 + 6-7.8, 13-14.8, 20-21.8, 27-28.7, בשעות: 11:00 ו- 14:00
* משך הסיור כשעתיים
הסיור ללא תשלום וללא דמי כניסה לאתר ובהרשמה בלבד בקישור: www.parks.org.il/siyurim

מוזיקלי בשקיעה

חוויה מוזיקלית שכולה קסם וסיור מרתק על רקע שקיעה מדברית בארמון המלכותי.
מפעל הפיס ורשות הטבע והגנים מזמינים אתכם להצטרף לסיור מרתק בשעות בין ערבים בארמון המלך הורדוס שיטובל במופעי מוזיקה עם הרכבים מוזיקאליים מתחלפים ובמגוון סגנונות מהאתני עד הקלאסי – ההרכבים ישתנו בכל יום חמישי ויפורסמו בפייסבוק של גן לאומי הרודיון.
במהלך כל שעות הפעילות יפעל מייצג החדר המלכותי החדש ומסדרון הקשתות יהיה פתוח לביקור.
בנוסף: במהלך שעות הפעילות ניתן יהיה לצאת ללא תשלום לסיור קולי עצמאי באתר עם מערכת ההדרכה הקולית. שימו לב- מספר המכשירים מוגבל וניתן גם להוריד לסלולרי את הסיור הקולי באתר או בבית מאתר רשות הטבע והגנים ומהאפליקציה של חברת tour-man .
היכן: פארק (גן לאומי ) הרודיון
מתי: שלישי, רביעי חמישי באוגוסט: 17-19, 24-26, בשעות:17:00- 19:00 .
ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון .

טבע זום אין בהרודיון

מתרגשים מהזריחה? אוהבים לצלם? צלמים חובבים ומקצועיים ואוהבי זריחות, אתם מוזמנים לבוקר מיוחד של צילום הזריחה, אל מול נופי הקסם של אזור ההר והמדבר. חוויה ייחודית של אור הזריחה וצבע על רקע נוף עוצר נשימה ממרומי ארמון מבצר ההר של המלך הורדוס , הרודיון שבשוליו של מדבר יהודה. לכבוד האירוע יפתח האתר בשעה 5:00 בבוקר.
היכן: גן לאומי הרודיון
מתי: יום שני, 30.8, בשעות: 05:00-08:00 ( פתיחת שערים ב־05:00 )
ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

ארמון של כוכבים

רוצים להגיע אל הירח ומכתשיו , לגלוש בשביל החלב ואולי גם למצוא את "המזל שלכם " בכוכבים . הצטרפו אלינו למסע בין כוכבים עם "הדובה הגדולה " בפעילות תצפיות כוכבים חווייתית לכל המשפחה, באמצעות טלסקופים ,צייני לייזר ומשקפות רבות עצמה, דרכן נציץ אל היקום הנסתר מהעין שבעולם החיצון. בנוסף: במהלך הפעילות תתאפשר כניסה למייצג החדר המלכותי המרהיב , עליה בגרם המדרגות ומסדרון הקשתות המפואר וכניסה למערכת בורות המים.
היכן: פארק (גן לאומי) הרודיון
מתי: שני 30.8 בשעות: 20:00 – 23:00
ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

קרדיט לתמונות: קובי הראתי