יקבי גוש עציון – מרכז המבקרים

יקבי גוש עציון – מרכז המבקרים

יקב גוש עציון ממוקם בלב גוש עציון וסביבו נטועים כרמי ענבים, תמונה אופיינית לאזורי בורדו ופרובנס והיום גם בגוש עציון. ביקב – כבכל יקב, מרכז העשייה הינו באגף הייצור. כניסת ענבים ליקב, שבירתם, התססה, סחיטה , ישון – תהליכים מרתקים עד אשר מגיע היין לבקבוק ולכוס. במקביל פועל ביקב גם מרכז מבקרים ובו מתקיימת פעילות מרתקת לא פחות. בהיות היקב כשר למהדרין אין שום מגע בין ציבור המבקרים לבין תהליך הייצור של היין. דרישות ההלכה הן שאיש מלבד המורשים לטפל ביין לא יגע במכלים ובחביות לפני חתימת הבקבוקים בפקקי השעם. כדי לאפשר לכל המבקרים לצפות בפלא של הכנת היין נבנה גשר מתכת מתוך מרכז המבקרים לתצפית על כל תהליך הייצור. חוויה זו משתפת את כל חושי המבקר: בראש ובראשונה חוש הריח – לא ניתן להתעלם מניחוחות השמרים, התסיסה ולאחר מכן ריחות היין המתיישן בחביות. חוש הראיה מאפשר לראות מהתצפית את כל שלבי הכנת היין ומכאן ללמוד ולהבין את כל הסוד. מהגשר, ממשיכים המבקרים אל גלריית טעימות היין שלנו, גלריית זכוכית מצופה פרקט שצופה על חדר החביות של היקב. במרכזה של הגלריה עומד שולחן אבירים גדול וסביבו מתכבדים המבקרים בטעימות ממבחר היינות הרחב. כאן כבר שותף גם חוש הטעם לחווית הביקור. בזמן הבציר, היקב והכורמים מזמינים את כלל ציבור אוהבי החוויות והיין (כולל ילדים) לבציר בכרמי גוש עציון הכולל סיור וארוחת בוקר ביקב. כדאי להתעדכן.

מיקום: צומת גוש עציון

להגעה באמצעות waze- לחץ כאן 

סיור רגיל- 55 ש"ח לאדם

מתחילים בתצפית על הכרמים, משם נכנסים אל היקב לשמוע על תהליך היצור. לאחר מכן, מתיישבים לטעימות של ארבע סוגי יינות, שני אדומים ושני לבנים.
הסיור והטעימות מלוות בהסבר והדרכה.
משך הסיור והטעימות כארבעים דקות

סיור משודרג95 ש"ח לאדם

מתחילים בתצפית על הכרמים, משם נכנסים אל היקב לשמוע על תהליך היצור. לאחר מכן, מתיישבים לטעימות של ארבע סוגי יינות, שני אדומים ושני לבנים לצד פלטת גבינות עשירה עם פוקאצות ומטבלים.
הסיור והטעימות מלוות בהסבר והדרכה.
משך הסיור והטעימות כארבעים דקות

סיור VIP (150 ש"ח לאדם)

מתחילים בתצפית על הכרמים, משם נכנסים אל היקב לשמוע על תהליך היצור. לאחר מכן, מתיישבים לסדנת טעימות של שמונה סוגי יינות, ארבע אדומים וארבע לבנים לצד פלטת גבינות עשירה עם פוקאצות, מטבלים ושתיה חמה.
הסיור והטעימות מלוות בהסבר והדרכה.
משך הסיור והטעימות כשעה .

 

שעות פעילות מרכז המבקרים: 

א’-ה’: 10:00-17:00| יום ו’: 9:00-13:00

סיורים יוצאים כל שעה עגולה בתיאום מראש בלבד, האחרון יוצא ב16:00.

טלפון: 02-9309220

ווטסאפ: 050-8911136

מייל: [email protected]

אתר: לחצו כאן

שמרו אותנו בכיס

הורידו את חוברת ומפת התיירות

להורדת חוברת אתרים להורדת מפת תיירות

תישארו מעודכנים

הירשמו לקבל מידע על אירועים וחדשות

נא להזין כתובת אימייל תקינה