תערוכה במבנה ההיסטורי של בריכת המים הבריטית בצומת גוש עציון.
התערוכה היא מחווה למבנה ועוסקת במים.
בתערוכה יציגו 3 מאמני גוש עציון: דבי קמפל, יוסף כהן ושולמית עציון. כל אחד בדרכו יחזיר מים מטאפוריים למבנה ויחייה אותו מחדש.
התערוכה בחסות מועצת גוש עציון והביאנלה של ירושלים.
פתיחה חגיגית 28.5 יא' סיון 19:30